Gasztro blog mindenről ami finom, ami ízes, amit szeretek, amit elkészítek.
Alapanyagokról, fűszerekről, gasztro élményekről, kicsit egészségesebben, tudatosabban mint amúgy szokás.
Olyan Eszteresen. ;)

2014. február 16., vasárnap

Banáncsinta - (majdnem) paleo szemléletben



Érdeklődök mostanában mindenféle diéta, életmód iránt.
Így botlottam a  paelo-s banáncsinta receptbe, ami egy nagyon egészséges, alig hizlaló édesség, akár estére is.
Én az előbb készítettem el, mert odébb van még a vacsora. :) Mivel nem vagyok paelo követő, ezért kicsit felturbóztam, de a receptben úgyis látod mi a helyzet ezekkel a hozzávalókkal. ;)

Hozzávalók



  • 2 darab banán
  • 2 tojás
  • 1 evőkanál hajdinaliszt (ha jól tudom ezt tiltja a paelo étrend, ha ezt kihagyod, akkoris működik a recept! A liszt amúgy szerintem kell bele, mert tartást ad neki, és ha tényleg paelo párti vagy, akkor a hajdinalisztet tudod mivel kell helyettesíteni. :) Például darált mandulával, darált mogyoróval. Szerintem isteni lehet azokkal is.)
  • fél evőkanál barnacukor (ez is elhagyható, és ez sem része a paelo étrendnek, de a stevia és a nyírfacukor igen...ki érti ezt??? :-) ) 


Így készítsd



  1. turmixold össze az összes hozzávalót
  2. majd süsd ki úgy mint egy sima palacsintát....bár itt a banáncsinták azért kisebbek lesznek, olyan méretűek mint az amerikai változatok ;-)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése