Gasztro blog mindenről ami finom, ami ízes, amit szeretek, amit elkészítek.
Alapanyagokról, fűszerekről, gasztro élményekről, kicsit egészségesebben, tudatosabban mint amúgy szokás.
Olyan Eszteresen. ;)

2014. március 5., szerda

Céklás krumplipüré

Amikor megpillantottam a bio nagykerben tegnap a céklaőrleményt, tudtam hogy nagyon vicces dolgokat fogok alkotni belőle. :)
Ezért ma készítettem holnapra Életem Értelmének rózsaszín burgonyapürét, ami nem csak párunk megviccelésére való, de szerintem akkor is nagy hasznát vesszük, ha gyermekünk nem eszi meg a "sima" krumplipürét.


Hozzávalók - 2 kisebb adaghoz



  • fél kg krumpli
  • csipet fehér bors
  • frissen reszelt csipetnyi szerecsendió
  • csapott mokkáskanál céklapor, vagy kisebb fej cékla megfőzve, feldarabolva
  • tejföl, tej


Így készítsd



  1. sós vízben főzd meg a kockára vágott krumplit
  2. amennyiben kész, szűrd le, majd tedd bele a robotgép táljába, vagy egy tálba
  3. szórd rá a csipetnyi fehér borsot, a csipetnyi reszelt szerecsendiót, sót ha nem elég sós, és a céklaport, a tejfölt, és kevéske tejet is (amennyiben friss céklát használsz, főzd meg, majd turmixgépben pépesítsd tejföllel, tejjel, s majd ezt öntsd az összetört burgonyához)
  4. jól nyomkodd össze, vagy használd a robotgép duplakéses pengéjét, nekem attól lett ennyire homogén.....viszont kézzel is szépen el lehet dolgozni
  5. jóétvágyat!! ;-)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése