Gasztro blog mindenről ami finom, ami ízes, amit szeretek, amit elkészítek.
Alapanyagokról, fűszerekről, gasztro élményekről, kicsit egészségesebben, tudatosabban mint amúgy szokás.
Olyan Eszteresen. ;)

2013. november 26., kedd

Étteremkritika - Sunny Lounge Óbuda



Már régen ki szerettük volna próbálni ezt az éttermet, de valahogy mindig máshová mentünk. Na de múlt szombaton csak eljutottunk. Annyit tudtunk, tudtam róla hogy amerikai stílusról van, vagyis lehet szó. De mivel nem voltam benne biztos, felléptem a weboldalukra. Ott egyből az étlapot néztem meg, szét sem néztem, semmi nem érdekelt (emiatt ért - mondjuk igazán pozitív - meglepetés később, rossz, vagy régi weboldalon jártam). Szeretem új helyre érkezés előtt itthon átguberálni az étlapot, hogy ne ott kelljen rám várni irreálisan sokat.
Egyből megakadt a szemem a hamburgeren, rég csináltam itthon, megkívántam. Erős sejtésem volt hogy minőségi hamburgert kaphatok egy ilyen étteremben, így tudtam, azt fogok enni.
A hely Óbudán a Szentendrei úton található, közvetlenül előtte tudtunk parkolni. Csepergett az eső, így ennek módfelett örültem.
Belépünk az étterembe, amire azt hittem amerikai...sőt, a nevéből adódóan beugrott filmes emlékéből az 50-es 60-as évek fellingje, erre ez fogad minket:


Hazaérve, másnap fedeztem fel az interneten, hogy a régről ismert, régről hallott gyorsétterem átalakult, a Sunny név megmaradt, de Diner-ből Lounge lett, a bent tapasztaltak pedig ennek 100%-osan meg is feleltek. ;-)



Első meglepetés után leülünk, és hát összességében jó érzéssel, mert ez a hely nagyon guszta. Elegáns, az enteriőr szép, a fények hangulatosak, és kiderül hamar, hogy a felszolgálók is nagyon udvariasak, kedvesek.
Kezünkbe kapjuk az étlapot, de hamar rendelünk innivalót is.
Délután óta vagyok a hamburgerre kattanva így gyorsan fellapozom a kis füzetkét (ami nagyon igényes), és meg is találom benne a marhahúsos hamburgert. Az árára pillantva tudom hogy ez nem lesz elaprózva, finom lesz és igényes. A párom szárnyas párti, így ő rendelt egy grillezett csirkemellet. Mivel nagy levesesek vagyunk, rendeltünk tárkonyos pulykaragu levest cipóban. Hmmmmmm imádok mindent amit cipóban tálalnak, így ezt nem hagyhattuk ki.
Nagy meglepetés ért amikor kihozták a levesünket, mert teljes kiőrlésű cipóban szervírozták :) és mi ilyet még nem láttunk. Nagyon friss, ropogós és meleg volt, a leves pedig sűrű, omlós hússal, és isteni fűszerezéssel.



Amint befejezzük már érkezik is a második fogás. Muszáj voltam megkóstolni a csirke mellett, ami eszméletlenül finom volt, cseppet sem volt száraz és elég nagy adagot tálaltak. Köretnek krumplipürét választottunk, ami szintén olyan volt ahogy a nagykönyvben meg volt írva. Éreztem rajta szerecsendiót és fehér borsot is, az állaga tökéletes volt, a teteje pedig meg volt szórva egy kis reszelt sajttal. Ami bár fura volt, de az ízek együtt jó csapatot alkottak.
Na és a hamburger. Olyan amilyennek lennie kell, de a biztonság kedvéért szóltam rendelésnél hogy a ketchup-öt hagyják ki belőle. :) A zsömle puha volt és nagyon friss, az íze pedig ...hát ez az, volt íze. :) Ez azért fontos, mert így az igazi, amikor zamatos egy pékáru az a minőség, a frissesség jele. És én ezt szeretem.
A húspogácsa szintén a topon volt, kellő méretű, kellően átsütve, jó fűszerezésű, színhús. A hamburgerhez tálaltak sült krumplit, ami bár nem pont olyan volt mint amit szeretek, legalább rendesen meg volt sütve, és a vékonyabb típus volt, amit szeretek ropogtatni. :)


Desszertet már nem bírtunk enni, annyira tele voltunk :) de voltak igazán ínycsiklandozó fogások amiket legközelebb megkóstolunk.

Összességében nagyon jó kis hely, kedves udvarias felszolgálókkal, finom, nagyon jó minőségű ételekkel, hangulatos enteriőrrel.

A weboldalukat ITT találod.

Az étteremkritika rovatomban vissza fogok nyúlni egy két rovatindulás előtti kedvencemhez is. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése