Gasztro blog mindenről ami finom, ami ízes, amit szeretek, amit elkészítek.
Alapanyagokról, fűszerekről, gasztro élményekről, kicsit egészségesebben, tudatosabban mint amúgy szokás.
Olyan Eszteresen. ;)

2013. november 13., szerda

Sütőben sült édesburgonya csíkocskák

Vettünk pár hete két darabot ebből az aranyárú krumpliféléből :) és nem is gondolkoztam mit készítsek el belőle míg rá nem bukkantam egy fotóra a pinterest-en. Ott csipszet készítettek belőle, hát gondoltam két darabból kipróbálom, mit veszítek.
Meghámoztam, majd nagyon vékony csíkokra felvágtam és irány sütőpapíron a sütőbe.
Míg sült addig kevertem hozzá tejfölös mártogatóst, apróra vágott petrezselyemmel, lila hagymával és sóval. ;-)



Kész lett, és majdnem olyan az íze mint a sárgarépának. Édes és kész. :)
Legközelebb ugyanezt kipróbálom tökkel, hisz van itthon két bébi méretű cukiság, azt hiszem azokból tökéletes lesz. ;-)








1 megjegyzés: