Gasztro blog mindenről ami finom, ami ízes, amit szeretek, amit elkészítek.
Alapanyagokról, fűszerekről, gasztro élményekről, kicsit egészségesebben, tudatosabban mint amúgy szokás.
Olyan Eszteresen. ;)

2013. december 17., kedd

Forró csoki

Forró csokit nem ördöngősség csinálni, bár bevallom, régen én is odanyúltam a teszkóban a dr oetker zacsis forrócsokijáért. ;)
Ma már viszont tudom hogy pár hozzávalóval olyat lehet csinálni, hogy ihaj. :)



Hozzávalók



  • 500 ml habtejszín
  • 100 ml tej
  • 20 gramm stevia por (vagy 60 gramm nádcukor, vagy ha az nincs otthon, akkor 60 gramm fehér cukor)
  • 1 zacsi burbon vaníliás cukor
  • 2 tábla 100 grammos tej, vagy ét csokoládé, attól függ melyikkel szimpatizálsz ;)

én ahogy forró csokizok, na jó lattézok :) a FREI kávézóban

Így csináld



  1. forrald fel a cukrokat, a tejet és a habtejszínt
  2. majd az apróra tört csokoládét tedd bele és megint forralj rajta
  3. ha nagyon darabos, akkor botmixerrel menj át rajta (nekem át kellett :)  )
  4. kész is Vagy ;) 
  5. tálald tejszínhabbal, na az nekem most nem volt
  6. Jóétvágyat!!!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése