Gasztro blog mindenről ami finom, ami ízes, amit szeretek, amit elkészítek.
Alapanyagokról, fűszerekről, gasztro élményekről, kicsit egészségesebben, tudatosabban mint amúgy szokás.
Olyan Eszteresen. ;)

2013. szeptember 25., szerda

VEGA lasagne

Teljesen hirtelen jött ötlet vezérelt amikor ezt a vega lasagne-t készítettem. Egyszerűen csak megkívántam. :)
Még nem csináltam ilyet, de tudtam, hogy a cukkini felszeletelve tökéletesen helyettesíti majd a tésztát. ;-) Gyomorkímélő és szénhidrátszegény, nem utolsó sorban pedig nagyon finom.
Csak pakolgatni kell a hozzávalókat.



Hozzávalók


  • 2 közepes cukkini
  • 3 gomba
  • reszelt parmezán
  • reszelt trappista
  • pár levél friss spenót
  • 1 nagy paradicsom
  • tepsi + sütőpapír + csirkefűszer

Így készítsd

 
szeleteld fel a cukkiniket és süsd meg serpenyőben mindkét oldalukat, és mindkét oldalt szórd meg egy kis sült csirke fűszersóval

szeleteld fel a  gombákat és szintén pirítsd meg őket, egy kis fűszersó társaságában

a gombát tedd egy kis tálkába

a megsült cukkini szeleteket fektesd egymás mellé tepsibe sütőpapírba (tutira nem fog leragadni)

majd pakolj rá gombaszeleteket

a következő amit rá kell pakolnod, a szeletelt paradicsom, nyers változatban ;-)

a paradicsomra pedig pakolj spenótleveleket, és ezt szórd majd meg egy kis parmezán sajttal

 
az előző pár lépést ismételd meg még egyszer úgy hogy megint a spenótlevél legyen az utolsó amit rápakolsz.



ha megvagy ezzel, akkor szórd meg ismét parmezánnal és a reszelt trappistával (nekem megint nem volt itthon, így a szeleteltet aprítottam fel)

süsd készre 180 fokos sütőben kb 15 perc alatt. A sajt színét figyeld a tetején! Aranybarna legyen. ;-)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése