Gasztro blog mindenről ami finom, ami ízes, amit szeretek, amit elkészítek.
Alapanyagokról, fűszerekről, gasztro élményekről, kicsit egészségesebben, tudatosabban mint amúgy szokás.
Olyan Eszteresen. ;)

2013. június 26., szerda

A kávé és én



Elég régóta kávézom, és imádom az ízét, emiatt is iszom. A cukrot már hosszú évek óta hanyagolom belőle, a sok tejet viszont ki nem hagynám.



Újabban viszont elgondolkodtam....nem mellesleg sokat olvastam arról, hogy a koffein nekünk nőknek azért nem tesz valami jót. Sőt, elvileg rosszat. És nem máshol, mint a szövetekben. Szépen segíti a narancsbőr kialakulását, eldurvulását.
Ezért tegnap a bio nagyker sorai közt járva leemeltem a polcról egy zacskó cikória kávét. Az ilyesmitől én mindig idegenkedtem, de tegnap a terméktájékoztatót olvasva meg kellett tudnom, hogy ez a  fajta "kávé" egészséges.
Serkenti a máj működését, javítja az emésztőrendszer működését, jótékony hatással van a rossz koleszterinre, segíti a zsírok bontását.
Az íze...nos, az azért nem olyan mint egy komolyabb főzött kávéé. Messze nem olyan. De a mindennapjaimban jó helye lesz, a kávézás koffeines, "igazi" élményét pedig meghagyom magamnak ha a barátnővel beülünk a kedvenc belvárosi kávézónkba. ;)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése