Gasztro blog mindenről ami finom, ami ízes, amit szeretek, amit elkészítek.
Alapanyagokról, fűszerekről, gasztro élményekről, kicsit egészségesebben, tudatosabban mint amúgy szokás.
Olyan Eszteresen. ;)

2013. július 20., szombat

A fehér rémálom: a fehértetű

Azt hittem elájulok mikor a kezemre ugrott egy fehér tetű vacsora közben a balkonon. Azt hittem szemben ülő Életemértelme dobál a kétszersültjének morzsájával. De sajnos nem. :( És mire feni fogát a fehér tetű??? Az epremre!!! Óanyámborogass...... hogy megmentsem egyetlen bokor balkonepremet gondoltam én már mindenre csak irtsuk vele a kis mocskokat....de Életemértelme azt mondta nem mérgezzük az epret. Már abba is belementem volna hogy nem, nem eszem róla soha többet gyümölcsöt, csak mentsükmeg!!!!

Végül beleegyeztem hogy a netet bújva valami természetes után kutatok.
Ekkor rátaláltam egy cikkre ahol azt tanácsolták hogy apróra vágott banánhéjat és/vagy fokhagymát dugjunk a gyökerek közé, és/vagy permetezzük nagyon erősre főzött csalánteával. Azt hiszem ezt a hármat így ilyen sorrendben kipróbálom, és jövök majd az eredménnyel.

Tudtok esetleg valamilyen hasonlóan természetes, de hatásos kezelést?


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése