Gasztro blog mindenről ami finom, ami ízes, amit szeretek, amit elkészítek.
Alapanyagokról, fűszerekről, gasztro élményekről, kicsit egészségesebben, tudatosabban mint amúgy szokás.
Olyan Eszteresen. ;)

2013. július 5., péntek

Sült csirke és pulyka mozzarellával - könnyed nyári vacsora

Igazából mi a téli estéken is ilyesmiket eszünk, nem csak nyáron, ami nyári ebben a vacsiban, az a parázskrumpli, amit addig sütök amíg csak lehet kapni a zöldségeseknél. :) Imádom petrezselyemmel, és imádom hogy nem kell megpucolni sem.



Nem is írom le a receptet szokás szerint, mert olyan egyszerű. Sütőben megsütöm a csirkét, tefálban a pulykamell darabkákat, hozzá szervírozom az előfőzött, majd tefál edényben vajon apróra vágott vöröshagymával megpirított petrezselymes újkrumplit. A krumplira reszeljünk szerecsendiót, sokkal de sokkal finomabb lesz tőle.
A mozzarellát a legvégén, a hús alá tedd tálaláskor, így a meleg hús egy kicsit megolvasztja. ;)

Amikor nekem nincs itthon petrezselymem, akkor bazsalikomot használok, ami nagyon különlegessé teszi a parázsburgonyát.

A szerecsendiót csak nemrég fedeztem fel mint gasztronómiai kincset.... :)  ..és szerelem volt első ízlelésre. A krumpli koronája, bárminemű elkészítésről is legyen szó. Nigella-tól lestem el először, ő krumplipüréhez használta akkor, én pedig tovább kísérleteztem vele.  ;)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése