Gasztro blog mindenről ami finom, ami ízes, amit szeretek, amit elkészítek.
Alapanyagokról, fűszerekről, gasztro élményekről, kicsit egészségesebben, tudatosabban mint amúgy szokás.
Olyan Eszteresen. ;)

2013. július 3., szerda

Spenót főzelék - egyszerűen

Sokat kísérleteztem mire megtaláltam a nekünk megfelelő spenót főzeléket. Sokat nem is tudok róla mondani :) ízleni fog, próbáld ki. ;)

A kép csak illusztráció :) rettentő lusta voltam ezért fagyasztott spenótból készítettem.

Hozzávalók


  • 1 darab 450 grammos IGLO fagyasztott spenót
  • 3 gerezd fokhagyma
  • 1 fej főzőhagyma
  • só, bors
  • 2 szelet teljes kiőrlésű kenyér
  • 2 deci tej

Így készítsd


  1. pirítsd meg olajon az apróra vágott hagymákat
  2. majd tedd bele a kiengedett spenótot
  3. amíg felforr, vágd fel apróra a kenyereket
  4. tedd bele őket a turmixgépbe és öntsd bele a 2 deci tejet
  5. turmixold össze őket, majd mindez mehet bele a spenótba
  6. sózd, borsozd és forrald fel még egyszer a keveréket
  7. kóstolás után vedd le a tűzről
  8. feltétnek készíts olyat amit szeretsz, én hagymát szoktam pirítani, mert gyors, és nem ragaszkodom a húshoz ;) 
  9. jó étvágyat! ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése